Argh.....

Jag blir så sur.. idag ringde jag till olika privata fastighetsägare, och det var massa som inte svara o flera som inte hade nåt. Men en som svara hade iaf en 3.a på lindövägen med bra pris o balkong o sådär, så det lät ju bra, och den var ledig inom någon månad eller så. Så fick jag numret till han som bodde där nu, så ringde jag nyss..o va säger han?! Jo att det redan är en person som ska flytta in i månadsskiftet..!!! gah! jag blir galen! Håll koll på dina hyresgäster tack! Hur svårt ska de fan vara att hitta en lägenhet alltså?! Totalt jävla omöjligt!

Aja det var det.. Idag är jag trött med, öppnade idag... O kunde inte sova när jag kom hem heller, men då lär jag väl somna som en stock ikväll! Får börja en halvtimme senare imorn med, så det är skönt! En haltvimme är alltid en halvtimme liksom :). Imorn är förresten sista dagen som jag vikarierar, sen börjar mitt nya liv på måndag. Jag börjar jobba på heltid! Undrar hur lång tid det kommer ta innan man verkligen vänjer sig? Men det ska nog inte ta så lång tid :) känns redan som jag jobbar..men blir ju inga lediga dagar i veckorna framöver, som jag varit van vid nu under 3 ½ år. Men innan dess så var jag ju heller aldrig ledig i veckorna så..man vänjer sig som sagt :).

O min hals e så himla jobbig med! jag har ingen röst :/ låter som en kråka.

FÖrresten måste jag ta tag i o ändra min uppsats med..kanske gör det idag med så är det klart!  Nu ska jag snart tvätta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0