Examination

Måste säga att jag är glad! Hade idag framläggningsseminarium på mitt examensarbete, då jag dels skulle lägga fram mitt och en person skulle opponera på det, sen skulle även jag opponera på en annans arbete. Så satt igår i typ panik o visste inte vad jag skulle säga på opponeringen, men till slut rafsa jag ihop nåt som jag hoppades skulle duga.

Sen idag så var jag först bara aktiv deltagare o lyssnade på en annan som opponerade, och det var ju lärorikt, hon hade en jättebra opponering! Vilket fick min att suga ännu mer.. men men. Sen hade jag iaf min opponering, och det gick bra faktiskt. Hon tog emot kritiken bra och var medveten om det själv, så det kändes bra! Fick inte så mycket kommentarer på min upsats dock av hennes examinator, på hur jag hade gjort det bra eller så.. Men hon sa iaf att det var godkänt! Så det var ju skönt :) sen skulle hon mejla mig lite kommentarer på det.
Sen var jag iaf deltagare på ett till, sen var det dags för min framläggning.. Hade lite skräck i tankarna, för jag dels hade fått en annan examinator, sen för jag tycker personligen inte att mitt arbete e så värst bra...o kände att hon kommer väl säga massor, både examinatorn och opponenten. Men det gick faktiskt bra det med! Tro det eller ej ;) haha. Jag mötte kritiken jag fick, förstod vad hon menade o så. Förutom på vissa ställen och där fick jag medhåll från de andra, + examinatorn, så det var bra. Annars hade jag behövt ändra ett helt avsnitt i uppsatsen..nej tack! Sen sa examinatorn bara några grejer som opponenten hade påpekat att jag kunde ändra o lite hur, sen va de färdigt! Jag behöver alltså bara ändra de där, sen mejla henne,  så säger hon Bra, eller dåligt, eller att jag ska ändra nåt mer. Men troligtvis ska det jui nte behövas ändras nåt mer..
Men känns skönt att det var bara det hon sa, andra ska ju få en massa kommentarer på mejl av henne. Men inte jag! Fine! Så nu är jag lite glad ikväll iaf :)


Kommentarer
Postat av: anna

åhh va kul gumman :) ja fick den ja ville ha i julklapp hahaha :D blev sååå glad så glaaad :) ja rosa ska de vara eller hur hahahah ;)

2011-01-18 @ 18:18:35
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhh, Grattis vad roligt och skönt för dig! :)

2011-01-18 @ 19:32:08
URL: http://blomklocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0