Fredag

Så var den här veckan slut, igen! Gud va tiden bara springer förbi! Läskigt.

Men skönt att det är helg nu iaf :). Idag är det bara en lugn kväll, behövs såhär efter en hel arbetsvecka, min första rediga arbetsvecka faktiskt! :) men det känns bra, bara nåt litet sådär..men på det hela bra. Tar ju lite tid att komma in i det med, allt händer inte på en dag liksom!

Imorn lutar det nog åt att det blir lite fest, var ett tag sen nu, och det vore ju trevligt. Egentligen har jag inga pengar, fick ju ingen lön o skryta med den här månaden direkt..! Men dricka har jag ju hemma iaf, så den delen är klar, sen får man väl se hur det blir mer. Väntar på att Marcus ska få pengar med så jag kan driva in lite från honom.

Ska visst börja på en kurs med nu hela våren, men bara några tillfällen så det ska nog gå bra. Pedagogisk dokumentation blir det! Så får vi se om jag får några tips och ideér som vi kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0