Happy happy

Bild från tv4.se

 

Jag har snart kollat igenom första säsongen av Solsidan och jag förstår nu verkligen vad folk menade när dom sa att den var bra o rolig o allt! Den är ju asskön! :D Den får mig verkligen att skratta i varje avsnitt, dom är ju så roliga :) men det är ju faktiskt så det kan se ut i verkligheten med, en del är väl lite överdrivet men till stor del är det faktiskt så. Men ett tips för den som vill se en härlig svensk serie! :D

 

Idag har jag förövrigt jobbat sen inte gjort så mycket mer, sålt en bok, plockat lite, lagat mat o diskat. Jag bakade förresten jordnötskakor med, och dom blev bra faktiskt! Men dom ska jag ju inte sitta o äta av.. Usch! FÅr man spara på. Bakade även några utan jordnötter till Marcus :) så han också kan få liksom. Firade faktiskt lite med innan med en arraksboll...för att MITT EXAMENSARBETE ÄR GODKÄNT! :D wieho! Väntar bara på att det ska rapporteras in till betygssystemet med så att det sen är avklarat att jag är klar liksom, så att jag kan få ut min exemen nån gång! När jag väl fått mitt examensbevis sen så kommer min lön o höjas också,..men för hur mycket då liksom.. 500-600..wow....dom pengarna kunde jag väl egentligen fått fårn början med då..men nej så är det. Men men det är ju ändå ett litet extraklirr i kassan, allt mottas ändå! :).

 

Imorn väntar mer jobb sen ska jag träffa Sanna så ska vi fixa mer inför vår kommande examensfest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0