Måndag

Här är min lilla fina kamera förresten :) så rosa o söt! :) haha.


Idag har jag förövrigt varit på planeringsdag med jobbet hela dagen. Vet inte om vi planerade så mycket direkt..men lite iaf. :). O så ska jag jobba denna vecka o nästa vecka med, skulle egentligen varit ledig. Men nu blev det så o det tackar jag ju inte nej till :). Men iofsg hade de ju varit skönt o få va lite ledig med, eftersom jag snart börjar jobba på heltid o då inte har några lediga dagar såhär.. Men iofsg så har jag inget bättre för mig de här lediga dagarna så, förutom att städa.. men det gårj u att göra på eftermiddagarna så.. Slutar ju tidigt på torsdag t.ex..  Ska tvätta på onsdag med.. har HUR MYCKET tvätt som helst! Kommer behöva boka en tid till så snart som möjligt.. Mnen det e bara för vi inte har tvättat på länge nu, sen vill jag tvätta mina nya lakan o handdukar som jag fick i julklapp också!

Har skrivit klart på min uppsats nu med.. Vet inte vad jag tycker om den egentligen..den känns väl OK liksom, men får väl hoppas att det duger till det bästa iaf. Har fått reda på vem som blir min examinator med, det blir Polly, jag vet inte redigt vad jag tycker om det.. Men jag tror det är rätt okej ändå, hon är lite svår, men jag har haft henne innan o då gick de bra så får tro på det bästa där med ;). På tisdag nästa vecka gäller det!

Imorn ska jag också ringa till vårdcentralen o tvinga dom att jag ska få komma dit! Jag orkar inte gå o ha ont i magen längre..

Nu ska jag påbörja städningne lite :P plocka undan ljusstakar o så.. sen ska jag duscha o lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0