Söndag

haha nästan direkt efter att jag hade skrivit det förra inlägget om lägenheter o så, så ringde jag på en annons på en lägenhet och senare på kvällen fick vi komma och kolla på den! Haha. Det var fin faktiskt och hade passat oss perfekt! Men jag tror inte vi får den. Eventuellt skulle den ju gå redan på fredagen sen, o jag hörde inget så.. :/ Men va jobbigt det är när man verkligen vill ha något, sen vet man att chansen är så himla liten..jag fick ont i magen :/. Har satt upp mig som intresserad på ett par till lägenheter iaf, så får väl se hur det blir.

Är det någon som vet nån ledig 2a lr 3a hyfsat billigt centralt i Norrköping lr typ Ljura, söder, öster, norr. Varsågod o säg till! Helst balkong med!

Annars har det förövrigt inte skett mycket under helgen.. I fredags skulle vi gått på bio, sett Tron Legacy i 3d, inte för att den lockade så mycket egentligen, men vi tänkte att den av någon film vore cool att se i 3D. Men sen orkade inte jag på fredagen efter jobbet, jag skulle nog somnat i biostolen. Så vi bestämde att det blev på lördagen istället, men nu har marcus öga blivit irriterat så det bara rinner hela tiden o det är bara jobbigt för honom, så vi skippade det på lördagen med, och det var sista tillfället som den gick, så det blev ingen Tron! MEn det gör mig som sagt inte så mycket, det kommer andra filmer :). Så vi har fortsatt att kolla på Star Wars istället, jag måste ju säga att jag gillar dom ju lite, men varför vet jag inte egentligen.. FÖr dom är liksom inte bra! FÖr det e bara massa äckliga monster, och jga fattar knappt ingenting av storyn, jag bara kollar i princip.. Men marcus sa att man fattar nog mer hela sen när man sett alla.. Så vi får se!

Igår rättade jag även till min uppsats och skickade iväg den, är fortfarande en del jag är osäker på..men får se vad examinatorn säger..

Idag händer inte mycket heller, kanske lbir en film, sen ska jag tvinga med Marcus ut på en promenad också! Sen har jhag bestämt mig för att godisintaget ska minskas rejält! Jag skulle ju börja efter nyuår med ah..just det liksom. Har ätit godis nu i helgen o förra helgen med.. Men nu får det fan va stopp ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0