Tisdag

Idag blev det en lång dag på jobbet, stängde ju.. Men det gick bra :). O trött har jag faktikst inte varit nån gång, men nu börjar det komma känner jag. Börjar ganska tidigt imorn med, så blir att lägga sig skapligt.

Ringde ju till vårdcentralen imorse med..men tror ni man får komma??!!! Nae, inte direkt! Suck. Så får väl tro på vad hon sa då o hoppas att det går över ändå.. men så jävla jobbigt bara o ha det såhär! Idag har det varit ganska ont :/.

Idag har jag även skickat in min uppsats...waaaa... usch. Vill inte ha seminarie :/ känns ju inte bra... usch o blä o fy.

Marcus nya datordelar kom idag med..så skulle vi bära hem skiten ifrån stan, o så chassit till datorn vägde fan 21 kg! O det skulle vi bära hem..fy fan va tungt de va! Fick stanna flera gånger... O när vi kom hem då..o han öppna de... Då va ju skiten trasigt!!!! Så nu måste han ju skicka tillbaka det som reklamation..ah bära tillbaka...fy fan.......

Aja, nu ska jag kolla lite, sen plocka lite, sen dsucha o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0