Torsdag

Puhh...nu har jag äntligen tid att vila lite efter en fullspäckad dag! Först jobbade jag 7.30 - 16, ganska lugnt trots att alla barn var där. Speciellt när dom sover, då händer inte så mycket :P, jag har hand om sovvilan den här veckan o det är lätt att somna själv med, imåndags somna jag en kvart, och idag typ 5 min :P men det gör ju inget.

Sen iaf efter jag kom hem så packade vi upp saker på vinden, trots att vi gjorde iordning lite där i söndags, så ser det ut som ett helvete igen.. vi (jag) har alldeles för mycket grejer helt enkelt! Suck. trots att jag rensar o rensar så blir det bara mer o mer, jag förstår inte! Skulle verkligen va skönt att flytta o då se om man kan kasta mer skit, det är väl kanske då man inser med vad man behöver ha och inte. Men här verkar det ju inte bli nån flytt av iaf... Vi har nämligen planer på att flytta nu inom den närmaste tiden, men det e verkligen skitsvårt att få tag i lägenheter! JAg kollar varje dag, flera gånger om dagen, o jag söker en del med, som passar...men tror ni man får nåt?! Naeee! Suck!!! Imorn ska jag ta tag i att ringa ett gäng privata fastighetsägare med..får se ur det blir med dom då.

Men men, sen iaf efter vi fixat med det så gick vi ner o handla, sen lagade vi mat. Sen har jag städat klart lägenheten! Har börjat o hålla på o städa i över en vecka nu..men aldrig gjort klart det.. MEn igår och idag så blev det klart iaf. Nu fattas bara att marcus ska skicka iväg sin trasiga dator med, så det kommer bort en kartong o en stor burk. tack! Förresten så ringde Marcus pappa nyss o det e så roligt när marcus pratar i telefon, för jafg fattar ingenting, o det låter så roligt när han pratar :P + att han blandar två språk, så det låter lite kul :D. typ "bla bla bla moderkort, bla bla bla hårddisk" typ så låter det, :P så roligt :P.

Ne nu ska jag ta o duscha o fixa sen lägga mig! Öppnar imorn..yippie....... Upp vid 5 :/ yay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0