Bah

Då var det snart fredag igen och ytterligare en vecka har sprungit förbi..och jag är seg som vanligt.....

Hade examenskalas hemma förra helgen, det var trevligt :) Fick mig bland annat ett kärt bismarckarmband! <3 Sen fick jag även pengar, så att jag kan köpa mig någon egen present, tänkte köpa tårtsaker, typ tårtfat, tårtspade och ett kakfat. Kan va bra att ha ;P. Sen en ring :). Fick två jättefina lila/svarta/genomskinliga MINE-skålar av Martina m familj också, :) superfina! <3
Fick ju träffa Martina med nästan en hel dag ;) inte fel! <3 Snart blir det en hel helg!

I veckan har jag haft fullt upp känns de som..i tisdags var jag, sanna och marcus i Linköping och shoppade lite. Var på IKANO och IKEA, jag hittade en hel del och fyndade lite :) men hittade dock inte allt jag ville ha och skulle ha..men men, får jag hitta en annan gång.
Igår tvättade vi för fulla muggar, hade en del. Sen idag har jag städat och gjort fint! Känns ändå stökigt på sina ställen..men men, jag orkar inte ta tag i alla förbannade papper just nu!... Marcus är hemma i Ljungsbro inatt så jag är själv, men jag har då haft fullt upp som sagt.
Imorn stänger jag,,inte vidare roligt...men men, då känns ju fredagskvällen välbehöv och väl värd iaf! Blir en sväng till IKEA imorn under arbetstid, handla lite grejer till jobbet. Kan bli trevligt, komma iväg ibland..speciellt långa dagar.

Sen e de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! wieho!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

det är ju den på oss tre från din födelsedagsfest! Klippte bara bort oss :)

2011-03-15 @ 18:49:51
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0