Finallyyyyy

 

Jag har haft en jättebra start på den här veckan måste jag säga! :)

 

I måndags på jobbet fick jag ett samtal, som jag hade hoppats så var det från Hyresbostäder och de erbjöd Marcus och mig en lägenhet som vi var och tittade på förra veckan! :) Så ville de att vi skulle komma dit igår, vilket vi gjorde och där skrev vi på hyresavtalet :) så nu har vi äntligen fått en 2:a! Med balkong ;) och badkar! Relativt centralt, perfekt! Hoppas på att den inte är för lyhörd bara..

 

Sen idag så fick jag gå upp till chefen och där skriva på ett nytt anställningsavtal med en  ny lön, perfekt ;) några 1000-lappar extra sådär, inte fel nånstans!

 

En sak som dock är tråkig denna veckan om man ska nämna det med, är att igår tappade jag ett örhänge som jag fått av Marcus :( dom har suttit löst, och jag har tappat dem en gång.. men då hitt ajag de. Men nu verkar det vara bort för alltid ;( då blev jag ledsen i ögat faktiskt. Mycket tråkigt! Hatar att tappa saker som man fått och som man känner betyder nåt för en ;( hata!


Kommentarer
Postat av: anna

nej ja fattar int de heller..helt sjukt :( men men..de gör inte ont i benet..e bara lite öm..

2011-03-23 @ 21:23:25
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till lägenheten! Vad roligt, när flyttar ni? Härligt med lite mer lön också! Usch, vad tråkigt med örhänget. Alltid tråkigt att tappa något som betyder något. Spelar ingen roll hur värdefullt det är i pengar egentligen utan bara grejen att det är borta är väldigt tråkigt. Hoppas att du kan hitta det någonstans! Godnatt! Puss

2011-03-23 @ 23:56:07
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Linda

Du får ju närmare till dit jobb också, det är ju en till fördel. :) Otur då.. :/ Jepp, vi ses ikväll! :) Puss

2011-03-26 @ 10:38:06
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Postat av: Rebecka Andersson

Jasså vad lustigt.. Nej jag får kampanjer lite titt som tätt. Har oftast kommir med i dem, tror jag inte kommmit med 2 gånger eller nåt... Hörrö du, det är dags att uppdatera bloggen nu ;)

2011-04-28 @ 19:53:27
URL: http://rebeckaanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0