Hej och hå

Gud va dålig jag är på det här..jag vet!! Suck på mig! Men förra veckan hade jag verkligen fullt upp..! och nu har allt lugnat sig iaf..

Vad har hänt sen sist då?
Förra helgen blev det lite utgång med Sanna och Johan, det var trevligt :).
Sen förra veckan ordnade vi massa inför Sannas och min examensfest, det var nånting nästan varje dag! Lånade marcus pappas bil med så vi hade bil förra veckan :) Så åkte bil till jobbet, det var skönt! Har kvar bilen fortfarande, men nu får den stå ett tag..
Examensfesten då..var i lördags och jag tyckte det var mycket trevligt! :) Träffade massa folk som man typ aldrig träffar så det var trevligt! :) Fick även massa fina presenter, tack!<3. Vi åt mat, lekte lekar och hade bara allmänt socialt trevligt umgänge :) Så jag tycker det var en lyckad fest! Blev inte jättesent heller och jag mådde bra dan efter med, förutom en jävligt ond mage, som förövrigt höll i sig ända tills igår..dvs 3 dagar. Undrar om det var pga all stress + sprit? Ashemskt ont gjorde det iaf! Sen söndagen bestod iaf av städa och bakismys med film med Marcus, Sanna och Mille! :).

Och nu är det ny vecka igen, i måndags blev en lång dag med jobb, läkarbesök och personalmöte. Igår hände inte så mkt, och idag var med en vanlig dag. Hade fullt upp på jobbet idag med, ungarna testade nog mig o Maria hela dan idag, de lyssnade inte, skrek och bråka och grät.. suck. Jag fick en bok av trä i huvudet med, på precis samma ställe som jag i måndags fick bildörren....mm va skönt de va då.....  Efter den här dagen är jag nu trött! SKa fixa lite sen blir det snart sängen!

Imorn skulle vi egentligen tvätta, men jag bytte de till nästa vecka istället..tyckte inte vi hade så värst mkt, + att vi har annat att göra imorn med..tvätta stör så mycket...

Långt inlägg, men men ;) tror inte jag glömde nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0