Tisdag

TIsdag, och veckorna bara tickar på...känns som jag har nåt att göra varje dag med. När vilar jag liksom kan man undra?

Helgen var iaf trevlig!:) Mats hade inflyttningsfest, sen blev det utgång på Puls. Trevlig kväll måste jag säga :). Tycker det är roligt att ha Mats tillbaka i stan igen! :D. Fin, fräsch lägenhet hade han också lyckats få, fuskot :(.  Själv får man knappt gå på visning och de lägenheter man får visning på är ju skabb! Ska på ytterligare en imorn, säkert skabb den med...

Igår hade vi kvällsmöte på jobbet, så igår var en lång dag. Satt ner hela kvällen vid våra små bord och stolar..gissa vem som har världens ryggvärk idag?! aj!

Idag öppnade jag = trött. + att jag sov skitdåligt inatt...så seg dag. Halvsov lite mer än en timme när jag kom hem. Sen blev den en promenad i det fina vädret med Sanna och Mille :). Dock var det lite kallt, men ändå skönt! sen nu tvättar jag, har inte så mkt ändå, så det e skönt. Marcus är iväg på badminton.  Marcus åker förresten iväg till Linköping imorn för att sova där, sen åker han + en kompis med familj till fjällen torsdag-söndag. Han har längtat att åka iväg dit nu, så det blir kul för honom! Han är ju mer skidmänniska än vad jag är med så. Jag är så rädd, + att jag har inga bra erfarenheter, speciellt inte av liftar, lr vad säger ni, stina o lisa?!  ;).

Jag borde lägga upp lite bilder här med..men de kommer nån dag när jagorkar, + när jag sitter vid min dator.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men erika, VA ju längesen du såg tilda ju ;) inte konstigt hon är stor i dina ögon ;b

2011-03-16 @ 05:23:01
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: stina

Jag är inte heller något vidare grym längre och för övrigt så är d jättetråkigt. Mitt nästa mål i livet är att hitta mig en karl som kan åka snowboard och som också kan lära mig :)

2011-03-16 @ 15:00:35
URL: http://nattstad.se/fagbag
Postat av: mats

tack för att du kom erika men du hittar säkert en bra lägenhet du också.. även om det är jobbigt.. jag hade ju lite tur iaf eftersom jag va i så stort behov av lägenhet å fick den här :)

2011-03-16 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0